Зарежда Събития

София , България
+ Google Map
Print

Всички питахте, затова ето - Коледното ни парти! Дойде любимото ни време от годината, в което снегът трупа ли, трупа, а ние трупаме кила. За да продължи традицията - нека всеки донесе нещо сготвено/приготвено/купено от него във формата на храна. Знаете си - не забравяйте и канчетата. Ще прожектираме премиерно кратък филм за пакистанските ни приключения тази година, сглобен с любов и много зор....ама много. Отделно сме подготвили специални тениски, лимитирано издание с картинки от заслон "Амбарица", с които ще…

Конкурс за кратък разказ „Под върха“ V

20.12.2019 @ 8:00 - 20.02.2020 @ 22:00
Клуб на пътешественика, улица Сердика 19
София , България
+ Google Map
pod-vurha_1246x652

Скъпи приятели, любители на планината, Малко се позабивхме тази година, но ето, че моментът за нашето литературно събитие настъпи – Конкурсът Под върха 2019 г. Тази година ще има промени в регламента и структурата на конкурса. За първи път ще имаме две подтеми, за които има отделни класирания и награди. Ето ги и тях: 1. Под върха: Разтопяване 2. Под върха: Граници Тези две подтеми заместват изцяло категориите от предните издания, като тази година ще наградим разкази в следните категории:…

Страшното закриване vol 5

21.12.2019 @ 8:00 - 22.12.2019 @ 20:00
Страшното езеро, Самоков , България + Google Map
strashnoto-ezero

Здравейте,   Дойде време за страшната традиция – своеобразно да закрием тази астрономическа година, като същевременно се подготвим за следващата с едно ходене до заслон Страшното езеро. Този път го правим тамън в края на годината, та да е тамън закриване (вече ще ни е минало коледното парти и ще е нужно да се разтъпчете, за да не станете дебели) Ето го и плана:   Събота (21.12.2019 г.) Тръгваме в 08:00 ч. от София, посока ЦПШ Мальовица. Оставяме колите и…

януари 2020

Традицията отново повелява – х.Иван Вазов

януари 11 @ 8:00 - януари 12 @ 20:00
хижа Иван Вазов, Сепарева баня , България + Google Map
ivan-vazov

Здравейте, Със сняг или без сняг, отиваме! Една древна легенда гласи, че започването на годината с преход до х. Иван Вазов носи хубави емоции и спомени за цялата година. Събота( 11-ти януари) - тръгваме много рано сутринта, защото денят пред нас ще е дълъг. Оставяме колите на х.Пионерска и потегляме към х.Рилски езера. Кратка почивка преди същината на ходенето - до х.Иван Вазов. Движим се по зимната маркировка и подсичаме Харамията, докато не се изкачим на Зелени рид. Оттам посоката…

Хижа Рибни езера – в царството на тишината

януари 25 @ 8:00 - януари 26 @ 21:00
хижа Рибни езера, Рила, България + Google Map
81581563_10156650814600766_7420504263899480064_o

Тръгнах да пиша нормално описание за зимно приключение сред рилските прелести, но какво ти приключение, това си е чиста перверзия. Отиваш да бъхтиш, знаеш, че ще е мизерия и студ и след това до вторник си като хипнотизиран и всички те гледат странно, а ти, ти искаш само да си спомняш пак и пак… Та…отиваме да си мизеруваме, с надежда за слънчево време, сняг, да си намеря канчето и да спуснем някой нов склон. За незапознатите, чакат ни малко повече…

февруари 2020

Безплатно обучение по лавинна безопаност

февруари 1 @ 8:00 - февруари 2 @ 20:00
lavina

Здравейте, Все повече хора от клуба се потапят в зимната планина, като понякога се случва да си обясняваме на "парче" какво и как за лавините. Затова с г-н Penchev се взехме много на сериозно и решихме да ви споделим нашия опит и знания за лавините, натрупан през изминалите зими. Курсът ще се проведе на 01-02.02 2020 г. Безплатен е, всеки участник си покрива личните разходи: Основна цел: Ще си споделим знания с вас. Курсът е ориентиран най-вече към хора посещаващи…

Back to basics – Витоша

февруари 29 @ 9:00 - 17:00
Витоша, София, България + Google Map
back-to-basics

Привет, Дойде време да се върнем към корените си, а именно - обикновеното чобанене а.к.а ходене в планината. Идеята е да направим едно панорамно пресичане на милата ни Витоша от Златните мостове до Железница. Преходът е еднодневен ( надявам се). В събота, 29.02.2020 г. се чакаме в 09:15 ч. на Златние мостове. Автобус 63 е адски удобен, нов и топъл. Ето му и разписанието - https://schedules.sofiatraffic.bg/autobus/63#sign/2900/2543. Ние трябва да си хванем автобуст в 08;25 ч. от първата му спирка на…

март 2020

Извънредна капка по капка

март 23 @ 8:00 - април 13 @ 17:00
korona-kapka

Живеем в интересни времена, а подобни времена изискват всеки да помага както може. Към момента съществува недостиг на кръводарители из цялата страна, а спешните случаи и операциите не се влият от пандемията и не са спрели да се случват. Нека всеки, който може в периода на извънредното положение - до 13.04.2020 да отиде в най-удобния за него трансфузионен център и да дари кръв. След разговор с центъра в София , ни увериха, че Covid 19 не се предава по кръвен…

май 2020

Софийски Планински Куиз vol. 1.1

май 7 @ 20:00 - 21:30
София, София , България + Google Map
quiz

Положението с липсата на достъп до планините вече става нетърпимо, затова решихме да не губим форма и да се пораз-quiz-им по темата „планини и други странни животни“. Името на куиза е силно подвеждащо, тъй като въпросите далеч не се ограничават до планините около София. Така че, освежете спомените от близки и далечни приключения, припомнете си колко е висок вр. Голяма Сюткя и колко жаби улови Беър Грилз в Рила миналото лято и да го видим този куиз J П.П. Вземете…

Безплатно

Спици и бодли 2020

май 16 @ 8:00 - май 22 @ 23:00
Из цяла България, всеки град, България + Google Map
izvanredni-spici

В тона на добрите новини от последните дни и ние имаме да ви съобщим една. Облаците се разсейват, КПП-тата отпадат, планините “работят” и се надяваме, че сте намерили начин да тренирате в изминалите месеци, защото предстои СПИЦИ И БОДЛИ 2020 - извънредно дистанционно издание! КАКВО? Колоездене / бягане / щафетно бягане / дуатлон. КОГА? Когато решите, в периода 16.05 - 22.05.2020 включително КЪДЕ? Където пожелаете, стига трасето да отговаря на следните изисквания: 37 км 900 метра положителна денивелация поне 80%…